Tuesday 13 December 2011

Bosan

Emm..  Tulis blog lagi untuk luahkan perasaaan.. Eh bukan ke blog aku nie tujuannya untuk jual barang... 
Arrgghh .. pedulikanla.. jual barang nnt kita create blog lain..hahaha.. lagi pun ini blog aku suka hati aku la..
Bukan ada orang nak baca pun blog nie, nak follow kisah aku..  infact 'HIM' pun tak tau pasal kewujudan blog nie...  Blog aku taklah sekontroversi blog Jejariruncing, kisah Elia dan Ex- MIA (kekonon My Incik Apex),  tak penuh dengan gossip cam blog Beautifulnara, tak de info resepi macam My Resepi dan tak seserius macam Blogserius (but this blog is serius cooolll) ai likeee !!! tapi sekurang-kurang menulis sesuatu di blog adalah semacam satu terapi untuk luahkan semua yang terbuku dihati...

ok.. skerang apa yang aku nak merepek di blog aku nie? Entah kenapa tetiba aku nak mengarut sebab aku bosan.
Aku rasa sangat bosan .. aku bosan dengan kerja aku sekarang.. Kerja yang langsung tak mencabar minda dan kepala otak aku... Nak berhenti kerja, banyak lagi commitment aku, nak tukar kerja siapala yang nak amik..
Aku suka yang mencabar tapi mungkin aku x boleh buat .. Aku suka kerja2 luar, tapi x mungkin aku dapat buat.


Aku x boleh pikirkan diri aku sendiri.  Aku kena pikirkan anak2 dan HIM .. sekarang pukul 5 je aku cabot.. pukul 5 je aku ciao .. Kesian anak2 nanti.  Aku kena sentiasa berada dalam standby mood.  Aku kena protect my family, aku kena jadi adviser to my family dan aku kena jadi maid dalam keluarga...End up, camnila.. time office hour berblog.. ahaksss !!!

so skarang aku nak main GAME.. Itu pasal duit selalu x cukup... tak berkat ...heheheh...tapi apa nak buat..sebab inilah kerja aku hari2... 








No comments:

Post a Comment